24 maja 2019 w Katowicach miało miejsce niecodzienne wydarzenie. W ramach promocji pierwszego od dekady albumu Rammstein, ciężarówka z wielką zapałką odwiedziła 7 europejskich miast w Niemczech, Polsce, Holandii, Belgii i Austrii. Zapałka jest oczywistym nawiązaniem do okładki płyty, która już na kilka tygodni przed oficjalną premierą znalazła się na szczycie zestawienia bestsellerów.
Przed głównym wejściem do Silesia City Center przez trzy godziny licznie zgromadzeni fani mogli nie tylko nabyć nowy album na stoisku Empik, ale również wziąć udział w konkursach zorganizowanych przez Antyradio i Universal Music Polska. Do wygrania były atrakcyjne nagrody, m.in. bilety na koncert Rammstein w Chorzowie, płyty oraz... tatuaże z logo zespołu, wykonane przez Sapera z częstochowskiego Saperous Studio (facebook.com/sprstattoo/).
Podczas wydarzenia obecny był także polski oficjalny fan club zespołu Rammstein -Feuerräder (feuerrader.pl/).
Album RAMMSTEIN - UmusicPL.lnk.to/Rammstein
Realizacja wideo – Garage Media (garagemedia.pl/)