Sekretarka / Sekretarz [O.Kdr. 110-1102-116/18]
Data dodania: 2018-12-11
Miejsce pracy: Katowice, Stawka minimalna: 2250.00 PLN
Zakres obowiązków: - Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl zakładka Oferty pracy
- Zakres zadań obejmie w szczególności:
1)przygotowywanie, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji;
2)rozdzielanie przyjętej korespondencji;
3)ewidencjonowanie korespondencji, w tym w programie komputerowym;
4)kompletowanie i porządkowanie akt sądowych;
5)proste prace biurowe (skanowanie, faksowanie, kserowanie);
6)sporządzanie kserokopii orzeczeń, dokumentów ze zleconych akt;
7)archiwizowanie dokumentacji;
8)zapewnianie/dostarczanie materiałów biurowych na potrzeby Wydziału/Oddziału;
9)współpraca z czytelnią akt;
10)wykonywanie innych czynności wynikających ze specyfikacji pracy na stanowisku sekretarki/sekretarza.
- Wynagrodzenie: od 2250 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.
- Praca: 7:30-15:30.
Wymagania niezbędne:
1)wykształcenie średnie;
2)pełna zdolność do czynności prawnych;
3)niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
4)przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
5)nieposzlakowana opinia;
6)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
7)umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
Wymagania dodatkowe:
1)wysoka kultura osobista;
2)umiejętność pracy w zespole;
3)operatywność, dokładność;
4)umiejętność dobrej organizacji pracy;
5)komunikatywność;
6)mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy biurowej; praktyka zawodowa w sądownictwie lub prokuraturze.
Pełna treść ogłoszenia na: pup.katowice.pl/oferta/1507702/sekretarka-sekretarz-%5Bo-kdr-110-1102-116-18%5D
Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach, Źródło ogłoszenia: pup.katowice.pl
loading...
« powrót